Kajakpolo, øvede
Kajakpolo øvede | kp2
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Info

Målet er at fremme interessen for kajakpolo og gennem træning at give den enkelte deltager en oplevelse af fysisk og sportslig udvikling. I svømmeklubben udøves kajakpolo på 3 niveauer, hvert med sine krav:

Krav for øvede:

Her er kravene at udøveren:
1) Har spillet kajakpolo før.
2) Kender spillereglerne.
3) Mestrer vendinger i rolige situationer.
+/- skub

Kajakpolo er en sjov sport der kombinerer ens kajakfærdigheder og boldspil og kan bedst beskrives som håndbold i en kajak. Når man spiller kajakpolo vil man ret hurtigt blive introduceret til nogle avancerede kajakteknikker, men helt roligt, vi er mange til at hjælpe i gang. Vi træner to gange om ugen og er opdelt således:

Tirsdag: Åbent for alle

·      Dog krav, at man ikke har vandskræk og kan svømme.

Torsdag: Øvede

·      Komfortabel i kajakken

·      Bekendt med spillereglerne

·      Kan forholde sig rolig med hovedet under vandet og enten selv eller ved en makkerredning komme op.

·      Der vil være skub og kontakt mellem kajakkerne

For mere info besøg vores facebook side ” KAJAKPOLO – GREENLAND” og tøv ikke med at tage kontakt.
Startdato
31.08.2023