Ammassak

Målgruppe: Børn fra ca. 4 år og op m/forældre

Målet er at videreføre den interesse for svømning, der er opnået på det foregående plask & leg hold samt at forberede egentlig svømmeundervisning gennem forøvelser til de 4 svømmearter. Der lægges stor vægt på at lære børnene at samarbejde i vand.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Amm2
Mandag Tid: 17:00 - 17:30
Sted: Zone F, Strandkanten og vandfaldet
Træner: Line Mika Skov /
Træner: Svømmeklubbens Formand /

Ca. 4 år og op med forældre i vandet

Målet er at videreføre den interesse for svømning, der er opnået på de foregående plask & leg-hold samt at forberede egentlig svømmeundervisning gennem forøvelser til fx crawl. Der lægges stor vægt på at lære børnene at samarbejde i vand og øge deres selvtillid og troen på deres egen kunnen. Vandtilvænning og tryghed gennem leg er hovedfokus. Eksempler på øvelser: løbe rundt i rundkreds, lave bølger, sparke ben, svømme med plader og svømmefødder, legetøj, dykke-redskaber, balance, hop med ben først til forældre mv. Der tages hensyn til børnenes individuelle niveau og udvikling gennem sæsonen.

Krav:

• En forælder i vandet for hvert barn.

• Ingen svømmevinger eller -bælter.

• Kan være i det kolde vand uden at fryse meget.

• Henter svømmefødder og er parat inden træning starter.

• Medbringer dykkerbriller og eventuelt badehætte.

• Forældre og børn assisterer med oprydning.

Periode: 28.08.2023 - 19.06.2024
Tilmeldte: 15/15
Rabat: 75,00%
Pris: 600 kr. 150 kr.
Tilmeld venteliste

Amm3
Onsdag Tid: 17:15 - 17:45
Sted: Zone D, Kanalen bag udspringstårnet
Træner: Christian Munch Larsen /
Træner: Svømmeklubbens Formand /

Ca. 4 år og op med forældre i vandet

Krav:

• En forælder i vandet for hvert barn.

• Ingen svømmevinger eller -bælter.

• Kan være i det kolde vand uden at fryse meget.

• Henter svømmefødder og er parat inden træning starter.

• Medbringer dykkerbriller og eventuelt badehætte.

• Forældre og børn assisterer med oprydning.

Periode: 30.08.2023 - 19.06.2024
Tilmeldte: 12/12