Masters
ma1
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Info
Klubbens masterhold er for tidligere konkurrencesvømmere og andre voksne, der gerne vil svømme langt.

Klubbens masterhold er et svømmehold for voksne. Der trænes i forskellige niveau og er båret af frivillig indsats i blandt deltagerne.

Målet er gennem undervisning at opøve deltagerne i den svømmeart den enkelte ønsker at dygtiggøre sig i samt give færdigheder i de øvrige svømmearter. Dog er hovedfokus på crawl.

Krav: Hold for voksne. Alle kan være med uanset niveau, man skal dog kunne svømme uden hjælpemidler.

Facebook-gruppe: "Masterholdet Nuuk svømmeklub" https://www.facebook.com/groups/273575383068678

Fast træningstid er mandag. Der er efter aftale med Nanoq-holdets træner mulighed for at træne i weekenden sammen med Nanoq og Aarluk 3 holdene.

Startdato
28.08.2023